Waarom we kopen wat we kopen
Een overzichtelijke, sfeervolle en logische presentatie stimuleren de consument tot aankopen, de meerderheid van de aankoop beslissingen worden op de winkelvloer genomen.
Reden genoeg om de volle aandacht te besteden aan de instore presentatie. Helaas wordt er aan de winkelpresentatie in veel zaken weinig of geen aandacht geschonken, door tijdgebrek, inzicht of bezuinigingen in deze economische zware tijden voor ondernemend Nederland.
Om de consument te verleiden om juist jouw zaak te betreden, begint bij de etalage en de entree. De entree is voor je klant een “overgangszone” om te wennen aan het licht, temperatuur en gaan wat rechter op lopen om de boel te overzien. Commercieel gezien heeft het alleen een negatieve werking om in de overgangszone producten te plaatsen. Eenmaal binnen is het belangrijk dat de instore presentatie bevestigd wordt wat de klant buiten heeft geïnspireerd om de zaak binnen te gaan.
Voor een winkelanalyse, instore presentatie, advies en begeleiding
neem gerust contact op en
vraag naar de mogelijkheden voor je bedrijf.
Ook voor een klein budget zijn er diversen mogelijkheden